Dostawa i zwroty
- Wszystkie dostawy z przedpłatą powyżej 150 PLN są darmowe!
- Wysyłka przy zamówieniu do 11:00 jest realizowana tego samego dnia. W okresie pandemii, ze względu na zwiększoną liczbę zamówień, czas dostawy może się wydłużyć do 2 dni roboczych.
- Dostarczenie wysyłki jest realizowane przez kuriera lub InPostu do wybranego paczkomatu. Zwykle jest to 1 dzień roboczy od dnia wysłania przez nas przesyłki.
- Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i spisanie protokołu jeśli przesyłka jest uszkodzona.
- W przypadku dostaw poniżej 150 PLN, koszt dostawy to:
- Paczkomaty InPost: 9,99
- Kurier InPost przedpłata: 14,99
- Kurier InPost pobranie 17,99 – zamówienia za pobraniem są płatne bez względu na kwotę zamówienia.
- Odbiór w PUNKCIE: 8,50
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący
Adres do zwrotu:
Blisspoint.space
Zglenickiego 46A
09-411 Płock
Polska
tel: 608833955
Oszczędzaj czas i skorzystaj z szybkich zwrotów InPost. Zwróć paczkę w kilku prostych krokach!
- Wejdź na SzybkieZwroty.pl
- Wybierz „kupslodycze.pl". Kliknij „Zwróć teraz"
- Wypełnij formularz zwrotu.
- Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
- Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę.
- Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
- Umieść paczkę w skrytce i... gotowe!
DO POBRANIA:
Formularz odstąpienia od umowy
- PayU,
- VISA,
- MASTERCARD,
- POBRANIE
0
PODSUMOWANIE
Koszyk jest pusty